Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ønsker og mangler 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by neptyr View Post
    Trykk på hurtiglenker og velg abonnentstråder..

    Eller lag deg ett bokmerke med http://www.bilstereoforumet.no/subscription.php
    Jada, vet dette er en mulighet, men syns helt ærlig den er litt mer tungvint å måtte manuelt abonnere på 100 tråder...
    Og dessuten heter vel denne tråden "_Ønsker_ og mangler 2008" ? Så da må det vel være lov å ønske hva en vil.
    Last edited by sredving; 21-12-2008, 18:12.

    Comment


    • #32
      Standard trådabonnementstype
      Når du legger inn en ny tråd, eller svarer på en tråd kan du velge om du ønsker å legge disse til listen av abonnerte tråder, med mulighet for å motta e-post varsling dersom det kommer nye svar i tråden.
      Standard trådabonnementstype:
      Ligger under alternativer, ta å sjekk ut forumet litt mer før du lager problemer ut av ingenting.

      Og nesten alt har du har hatt som ønske er jo en funksjon på forumet allerede...
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #33
        Ja, du må manuelt legge de i listen... Og det forslaget om "Siste meldinger" fant jeg ut at ligger nederst på startsiden

        Comment


        • #34
          Originally posted by sredving View Post
          Ja, du må manuelt legge de i listen... Og det forslaget om "Siste meldinger" fant jeg ut at ligger nederst på startsiden
          Hæ?

          Du kan gå inn i kontrollpanelet, og sette på automatisk abbonenemnt på tråder du lager eller svarer i.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #35
            Åja, fant det nå

            Comment


            • #36
              Hva med å lage en Under kategori/mappe som heter Drømmeprosjekt hvor man kunne flyttet alle prosjekter som aldri blir noe av?
              Og hvor tastatur byggerne her inne kunne kost seg med utstyrslistene, autocad tegningene etc..
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

              Comment


              • #37
                Ha ha, Genialt EA!
                Og jeg er helt ening, seriøst.
                Pioneer PRS

                Comment


                • #38
                  Bytte som egen kategori

                  Tror jeg postet mitt innlegg feil skulle trolig vært her. Se mitt innlegg under egen tråd på feil og mangler på forumet.

                  Comment


                  • #39
                    Hvor mange proffer er det egentlig på dette forumet.

                    Hei. Jeg er ganske fersk her så det er mulig jeg spør dumt. Kan feksempel Eltek skrive at de har tilbud på seas lotus under rubrikken til salgs eller må de betale for egen reklameplass ? Jeg ser stadigvekk at feksempel innstallbay gir tilbud i til salgs kategorien. Eier innstallgay dette forumet ?

                    Comment


                    • #40
                      Det heter Installbay btw.. og nei, hvem som helst kan annonsere i til salgs delen.. om eltek ikke har noen personer på forumet får være deres sak
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • #41
                        Hva er vitsen med samling av spørsmål i noen spesefikke spørsmålstråder? Er jo totalt ødleggende for søkeverktøy. Hvis jeg vil søke på sinfoni så må jeg lese flere sider med spørsmål om andre ting før jeg finner det jeg søker. Jeg trodde ikke problemet var for mange tråder på dette forumet.

                        Kan jeg spørre vilket geni som fant på dette?
                        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                        Comment


                        • #42
                          Digg at man får samlet mange av disse trådene "er sinfoni bra, og to poster som sier ja" i en tråd.. Akkurat dét blir litt ryddigere.. Men jeg stiller meg allikevel bak Erik i denne.
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Erik André View Post
                            Hva er vitsen med samling av spørsmål i noen spesefikke spørsmålstråder? Er jo totalt ødleggende for søkeverktøy. Hvis jeg vil søke på sinfoni så må jeg lese flere sider med spørsmål om andre ting før jeg finner det jeg søker. Jeg trodde ikke problemet var for mange tråder på dette forumet.

                            Kan jeg spørre vilket geni som fant på dette?
                            +1
                            Jeg for min del styrer glatt unna de trådene.

                            Mvh
                            Dag Johansen
                            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Erik André View Post
                              Hva er vitsen med samling av spørsmål i noen spesefikke spørsmålstråder? Er jo totalt ødleggende for søkeverktøy. Hvis jeg vil søke på sinfoni så må jeg lese flere sider med spørsmål om andre ting før jeg finner det jeg søker. Jeg trodde ikke problemet var for mange tråder på dette forumet.

                              Kan jeg spørre vilket geni som fant på dette?
                              Du er så koselig når noe du ikke liker skjer, setter pris på det!
                              Ingenting er som slike varmende ord når man prøver å ordne litt på alle idiotpostene, stå på EA, vi trenger mer slikt!

                              Og det var nok meg, jeg ville teste hvordan det fungerer, og jeg er enig, det fungerer ikke.
                              Tror det er bedre å lage egne forumdeler for det.
                              Siden slik det er nå , så går svar og info sinnsvakt inn i hverandre.

                              Men intill det er gjort, så blir det de trådene.
                              Jeg skal bli full idag, og i morgen skal jeg syns synd på meg, så kansje det skjer til mandag!

                              God helg!
                              Mvh
                              Rolf Try Nygård

                              Comment


                              • #45
                                Savner å kunne klikke på forum-logoen for å komme til index. Nå bruker jeg det ene reklamebanneret, men regner med det blir erstatta med faktisk reklame en eller annen gang, og da hadde logoen vært fin å klikke på. Er klar over at jeg kan trykke på en annen link for å gjøre det samme, men det pleier jo være sånn at logo = index
                                Roar Sørlie
                                Tlf 90127075
                                Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                                Comment

                                Working...
                                X